tavla

alldeles stax skall jag bege mig till ikea och köpa en tavel hylla eller list, till korten jag fick på frida igår. jag belv super nöjd. dem är gjorda på kakel men en liten ram om kring. bestälde en till min mamma och dennis mamma också. det var första gången på länge som jag var nöjd med något jag gjort. det kankse verkar konstigt att sätta upp kort på sitt döda barn men hon ser inte död ut utan det ser ut som hon såver, och för mig är det som att sätta upp ett kort på ett vanligt barn...så varför skulle jag inte kunna sätta upp kort på mitt barn när alla andra gör det. 
smtidigt skall jag träffa en vännina där och dricka kaffe och tjöta...
gjorde de i går efter kuaton med och de va skönt att få träffa henne de va länge sen...
kuraton tycket att jag kanske borde kolla på alternativen att gå me i en grupp som typ. spädbarnsfonden eller vi som fölorat ett barn men jag vet inte rigtigt... ska kolla bättre på deras hemsidor och så....det kankse är bra hinner inte mer nu måste rusa...



lilla pyret

Kommentarer
Postat av: Pillan

självklart skall ni har kort på Frida tycker du har gjort helt rätt. Kul att du blev så nöjd med dem oxå

2009-09-11 @ 23:04:51
URL: http://pjatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0