Polen

Då bär det av till polen över helgen på mini semester, vi som åker är jga dennis min bror och dennis pappa. Så det är jga och dem tre muskutörerna som kommer att vandra på polens gator. Det skall bli skönt att komma iväg lite. Jag behöver det och dennis med. Det blir bara en natt i polen men det blir att gå på marknaden och äta god mat. Men det räcker gott och väl för mig. Tyvärr är det lika kallt som här så det blir til och packa varma kläder.

Jag är inte direkt prolig för att åka till backa till polen utan jag känner att det är helt okej. Och det känns som om polen är så mycket mer än bara min upplevelse med frida. Det hade ju lika väl hända här i sverige eller i kina. Och jag känner mig trygg dem tre muskutörerna kommer att ta väl hand om mig och göra sitt bästa dem kan om något skulle inträffa. Dessutom har jag ju dennis pappa som är lika envis som en gamal get.

 

Jag hoppas på snö men jag kan fortsätta önska men nu när julen börjar närma sig saknar jag snön. Det bör lite ljusare under dagen och kvällarna….

 

 

Pyret.


Kommentarer
Postat av: Emelie D

Hoppas det e snö i Polen! :) Hade inte dom snöstrom där nyligen ? :P

Mys ordentligt!! kramar :)

2009-11-26 @ 20:00:02
URL: http://emeliegoesblogging.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0