snö

 

Ja snön har kommit till Skepplanda. Och mysigt är det. Jag älskar sön. var ute både idag och igår och lekte med Rocky (hunden) och Elvis en kompis hund. Det är härligt att se snön ligga på grenarna i skogen och jul känslan kommer men tycker jag.

 

Jag har sovit dåligt till och från i ett par veckor nu. Det är inte det att jag drömmer obehagligt men jag kan vakna upp mitt i natten och det känns som om hundra myror är på mig och det kliar. Så jag har kommit på att det är bäst att smörja in sig innan jag går och lägger mig.

Mat lusten är på topp och hungern kommer ofta. Det är ju possetivt, men det innebär också att man vill äta sånt man inte har hemma. Typiskt. Jag försöker förutse detta när jag är och handlar men det är ju inte så lätt…

God jul på er

 

 

 

 

 

Pyret…….


Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe nej det är inte så lätt att förutse för rätt som det är är man inte sugen på det man köpte utan sugen på något annat ^^ Hoppas allt går bra med lille bebisen i magen :) är glad för eran skull men förstår din oro..

2009-12-23 @ 19:25:36
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0