Nyår

 

Ja då var julen över. Rätt skönt. Nu nalkas ett nytt år med nya händelser och nytt hopp.

Idag var jag hos läkaren och såg min lilla knodd igen. Allt var bra. Den låg där och simmade så min oro är nu stillad för idag.

Jag tittade på ett förlossnings program tidigare idag jag vet inte varför men jag tycker det ör intressant och pinas genom det. En sak kom jag fram till jag vill inte behöva göra kejsarsnitt och bli nersövd och inte det är absolut måste. Jag vill helst föda vanligt. Jag tycker det var lätt med Frida även om hon nu var mindre. Men på nått sätt var det häftigt att känna den kraften inom sig att bara trycka på. Alla som har fött barn vet vad jag menar. Jag kan inte sätta ord på hur en förlossning känns. Men det är häftigt.

Jag blir hemma till februari efterson jag är så orolig och har svårt att koncentrera mig. Jag måste hitta hoppet inom mig är glädjas mer än jag är orolig.

 

Pyret..


Kommentarer
Postat av: Anna Norberg

Grattis!!

2010-01-01 @ 14:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0