22år

Överraskningen som blev var en övernattning på strömstad spa hotell. Det var min tre vänner Emelie, Christian och carro som anordnat detta. Dem hade bokat en behandling för mig som var helt okej och senare gick vi ut på kvällen för att äta gott och gå till krogen. Men jag var ju trött så vi var hemma vid ett. Det var länge sen både jag och Dennis var ute så sent. Men det var kul och jag uppskattar det verkligen.

Då e det dags att börja julklapps handla. Det var bättre förut då började jag handla i oktober och var klar i november. Men dem senaste åren har jag tappat det och då blir det nu i sista månaden men det löser sig.

På torsdag skall jag träffa min nya chef i kärra och samtidigt ta en kaffe med lena. Jag tyckte att det e viktigt och chefen får träffa mig så hon kan få ett hum om vad som har hänt, för då kan hon också ha förstålelse på ett helt annat sätt.

På fredag ska jag till Kungälv träffa en ny psykolog som ska vara expert på sådana här fall. Kan ju vara skönt och ha en stöttepelare under graviditeten. Vi får se hur det går. Efter det hoppas jag att mamma och min moster kommer hit men vi får se hur planerna blir.

 

 

pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0