Helg

Nu var min arbets helg över. Jag kan tala om att jag vet helt slut på lördag kväll när jag satte mig i bilen. Och att man skulle upp sen söndag morgon gjorde mig inte piggare. Men det är nog så att man inte är van att hålla i gång på det sättet. Men jag tycker fortfarande om mitt jobb. Matilda var med Dennis hela helgen och et hade gott utmärkt. Även om Dennis var lite trött på söndag eftermiddag. Matilda börjar tillfriskna. Men hon håller på att få framtänder i överkäken och kommit på att man kan gnida tänderna emot varandra. Det låter inte ljuvligt och jag försöker sätta stopp för det. Nu klättrar hon på allt man kan klättra på och hon vill bara stå. Hon har kommit på att man kan öppna lådorna i hall byron så den understa lådan får tömmas. Så nu är det inte en lung stund för mig när hon är vaken men det är underbart ärndå. Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0