:;

Jag trodde Matilda skulle bli frisk men så fel jag hade. Hon är fortfarande snorig och hostig. Men det går åt rätt holl sakta men säkert. Två tänder är på gång så snart har hon fyra. Uch va tiden går. Det har gott så fort och det känns som man missat massa fast man inte har det. Men jag trodde inte att det skulle gå i räse fart. Hon har börjat klättra på allt och ställer sig på knäna eller fötterna. Hon är högt och lågt och fort går det med. Så nu är det full rulle när hon är vaken. Stakars rocky flyr fältet när hon är på och klättrar på honom. Men han är ändå väldigt tålig och vill bara bli klappad av henne men det fattar jubikte Matilda. I helgen ska jag jobba så Dennis ska ha lillan. Jag hoppas attt det blir relativt lungt. Men det är så lyxigt för Dennis är ledig måndag så om jag är helt slutkörd kan få hjälp. Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0