Hopp hopp

Matilda bara växer och växer nu väger hon 8655g och är 70cm lång. En riktig tjockis. Hon har fått två tänder i nedre käken men det är inte så lätt att få en bild på de då tungan åker fram. Änn kan hon inte krypa men hon Putter sig bakot när hon ligger på mage. Men det hon tycker mest om är att stå och hoppa. Man håller henne under armarna och benen böjer sig hela tiden hon kan hålla på hur länge som helst. Jag har börjat träna nu två gånger i veckan och det har varit riktigt roligt faktist. Jag har verkligen pressat mig själv på passen och har haft träningsverk. Dennis har fått ha henne då själv och det har gått hur bra som helst. Dennis tycker det är kul att få egen tid med Matilda. Igår träffade vi några bekanta och deras barn. Han är en månad äldre än Matilda och mycket större än henne när han föddes men nu var han mindre än henne och hur lätt som helst och bära det var så stor skillnad så Matilda såg ut som en jätte jämför med honom. Men Matilda ligger ju över sin kurva med.. Pyret

Kommentarer
Postat av: carola

Hittat hit via Pernilla, har inte läst så mycket än men förstå att du förlorat ett barn och jag beklagar sorgen.

Vet inte mer vad jag ska säga.



P har gästbloggat hos mig och jag söker fler som vill det, skulle du vela berätta din historia så får du gärna göra det hos mig.

Ska kika runt lite nu och återvänder.

Var rädd om er

2011-01-25 @ 09:22:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0