midsommar

solen skiner och jag sitter utanför husvagnen och njuter. borde jag och dennis trivs bra, och städningen väntar. resterande grannar har nu börjat vakna till liv efter gårdagens partay. men för mig och dennis blev det lugnt våra familjer kom upp och vi åt mat och lyckades också städa husvagnen efter en grädd olycka dennis orsaka. han skulle vispa grädde med skruvdragaren och slant eller nått så vi hade grädde i hela husvagnen det luktar fortfarande men det är ju städat i alla fall. känns som om vi kom igår och åka hem imorgon känns inte så lockande. fyra dagar går fort.
i onsdags var bi på östra och gjorde sista ultraljudet allt var bra och barnet väger ca 3 kg. och mitt blod värde har blivit normalt ligger nu på 120. jag kolla mig i spegen och tycket att jag blitt jätte tjock. eller så kanske är det bara jag men jag är lite otymplig.



pyret

Kommentarer
Postat av: Emelie D

haha, grädd olycka på midsommar låter som ett måste :P men du ser större ut för att du e en liten dam, så det ska vara så ;-) känns skönt att ditt värde har blivit normalt :)

2010-06-26 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0