isigt

igår var det dag att träffa min moster som är här över julen. hon har inte träffat matilda sen hon föddes. så det blev en kaffe och fika. hur trevligt som helst. mne deras gata var ren is så och min bror körde fast i en snö driva då han inte fick stopp på bilen. och i väntan på att mamma skulle komma med sin bil med bogserlina så ramlade jag. aj säger jag bara. men allt löste sig till slut och vi hade rigtigt trevligt.
väll hemma var det ingen ide att ens lyfta på fötterna för isen. funderar på att salta men allt salt e ju typ slut så man får väll ta mat salt eller sand. jag hittar nog på nått

i helgen händer inte mycket dennis jobbar så jag e ensam hela helgen. så nått hitter jag nog på


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0