Mvc

Ja då har jag varit på återbesök på mvc och tittat på den lilla/lille. Det sog bra ut även om det mest liknade en pingvin. Dem tog flar blodprover på mig eftersom jag kännt mig yr dem senaste dagarna och då berättade läkaren att ett utan dem graviditets hormon man har om man har tillräckligt stor mängd utav det kan man söva folk med det. Häftigt, inte konstigt att man e trött. Men igår tog ändå priset så jag gick in i skafferi dörren och sen nyste så jag slog i huvudet i dörren. Aj aj säger jag bara. Och dennis vet inte om han skall skratta åt mig eller inte. Men jag blev ialla fall sjukskriven till årsskiftet till och börja med.

Polen resan var bra trotts att jag var tvungen och lägga mig mitt på dagen och vila för jag höll på och somna i resturangen. Men det viktigaset var att mina tre muskutörer hade mycket trevligt. Dem hinkade öl och någon röd drink. Så dem mådde bra.

Imorgon skall vi åka iväg igen jag vet inte vart eller vad vi skall göra men vi blir borta en natt och min bror säger att jag kommer att uppskatta det, vad det nu kan vara. Dennis säger att han inte planerar det emn det tror jag inte på. Detta stohej beror på att jag fyller år på måndag och nu skall vi fira mig. Jag hoppas det blir bra…

 

Pyret..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

WEEEE vad härligt att allt såg bra ut :-) skönt att du blev sjukskriven nu under denna fruktansvärda trötthet!!

2009-12-03 @ 16:48:41
URL: http://pjatt82.blogspot.com
Postat av: Therese (Pållie)

WAOOOOH!! vad skoj, är glad för eran skull... skall bli gött när du kommer tillbaka till OSS!! Saknar dig och önskar dig verkligen välkommen tillbaka hjärte fjunet... VARMA KRAMAR FRÅN MIG!!!/ Therese

2009-12-03 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0